среда, 14. мај 2014.

Torba *Dora*

Moja cerka je izrazila zelju za velikom torbom koja ce imati zaobljene stranice i dno.Hm...To sada posle godinu dana sivenja i malo veceg iskustva nebi bio problem,ali problem je bio u tome sto je to bilo na mojim pocecima ;/ Pokazala mi je sliku,a ona je vec isplanirala i boju i motiv.
Naravno,kao i svaki put ispunila sam joj zelju.Sela sam,okretala sliku,razmisljala sta i kako.U tom trenutku to je bio izazov,jer sam i sama imala zelju da uradim tu torbu.Dok sam crtala i krojila milion pitanja bez odgovara mi je prolazilo kroz glavu.Kad sam sastavila torbu i prisila postavu trbalo je izvrnuti  i tada sam jedino razmisljala STA AKO JE DNO GORE :)))))))))))) Kad sam je okrenula,sve je bilo na svom mestu,jupiiiiiiii.Kad je torba bila gotova,ja sam bila jako ponosna,a cerka odusevljena.

Dobila je naziv *Dora* po cerki i uradjena je u ogromnom broju,sa razlicitim motivom i kombinacijom boja.
https://www.facebook.com/pages/Pismo-tasne-RICH-BAGS/633794473303243

Torbe iz kolekcije *Dora* vremenom se dopunjuju novim detaljima,ali oblik ostaje isti.

Нема коментара:

Постави коментар